Mzdové účetnictví
a administrativa
Talentor Header

Mzdové účetnictví a administrativa

Služby outsourcingu mzdové a personální administrativy společnosti Talentor zefektivní váš provoz, ušetří vám náklady a umožní vám soustředit se na hlavní obchodní činnosti. Pečlivě spravujeme komplexní mzdovou agendu včetně zastupování společnosti při jednání s organizacemi státní správy a zdravotními pojišťovnami a zajišťujeme přesnost, dodržování předpisů a efektivitu.
TP photo

Tomáš Prajzler

Country Manager

"Pokud jste malá nebo střední firma do cca 500 zaměstnanců, outsourcing mezd a personální administrativy od společnosti Talentor vám může výrazně usnadnit život. Převezmeme komplexní agendu v oblasti mezd, zajistíme přesnost, soulad s předpisy a efektivitu a umožníme vám soustředit se na vaše hlavní obchodní aktivity. Naši odborníci pečlivě spravují vaši personální administrativu, od zpracování mezd až po správu benefitů a vedení personální evidence."

Outsourcing mzdového účetnictví

Kompletní měsíční zpracování mezd všech zaměstnanců klienta. (Pracovní smlouvy, dohody mimo pracovní poměr - DPP, DPČ, výpočet odměn pro statutární orgány).

  • Změny, přihlašování a odhlašování zaměstnanců na OSSZ, zdravotní pojišťovnu nebo úřad práce.
  • Příprava platebních příkazů.
  • Příprava podkladů na základě vyplacených mezd pro účely zpracování daně z příjmů.
  • Příprava povinných hlášení pro pojišťovny a ČSSZ.
  • Podávání souvisejících hlášení, zpráv a zpracování mzdových listů, ELDP apod.
  • Zastupování klienta při komunikaci se státními orgány a pojišťovnami.
  • Právní poradenství.

Outsourcing mzdové administrativy

Kompletní administrativa spojená s registrací nových zaměstnanců a/nebo ukončením pracovního poměru stávajících zaměstnanců. (Příprava pracovních smluv a související dokumentace. Příprava a vedení osobní karty zaměstnance. Registrace u České správy sociálního zabezpečení (ČSSZ), zdravotních pojišťoven a/nebo úřadů práce).

  • Správa podkladů.
  • Příprava přehledů o odvodech sociálního a zdravotního pojištění a jejich zasílání ČSSZ a zdravotním pojišťovnám.
  • Správa jednotlivých žádostí zaměstnanců (výpočet průměrné čisté mzdy apod.).
  • Aktualizace veškeré dokumentace a zajištění souladu s platnou legislativou.
  • Zastupování klienta při komunikaci se státní správou a zdravotními pojišťovnami.
  • Poradenství v oblasti pracovního práva.
Talentor CZ payroll Czech page 0001
Talentor CZ payroll komunikace page 0001
Máte zájem o služby mzdového účetnictví a HR administrativy?

Ozvěte se nám některým z níže uvedených způsobů!